فقط واسه رئال مادرید
فقط واسه رئال مادرید



only4real-madrid

کاکا: می توانم برای رئال بدرخشم

مرد سال 2007 دنیا که در دیدار این هفته مقابل رایو وایکانو در ترکیب اصلی رئال قرار گرفت، امیدوار است با سخت کوشی بتواند جایی در ترکیب اصلی رئال به دست بیاورد

سایت گل- کاکا، هافبک رئال مادرید، مطمئن است که می تواند در رقابت های این فصل بازیکن ارزشمندی برای تیمش باشد.

این ستاره برزیلی در چند فصل اخیر هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند و زیر نظر ژوزه مورینیو کاملا تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده است.

با این وجود، مرد سال 2007 دنیا که در دیدار این هفته مقابل رایو وایکانو در ترکیب اصلی رئال قرار گرفت، امیدوار است با سخت کوشی بتواند جایی در ترکیب اصلی رئال به دست بیاورد.

او در گفتگو با نشریه آ. اس گفت:" وقتی دچار مشکل هستم، هنوز هم می توانم رویای موفق شدن را داشته باشد. با تمرینات سختی که دارم، می توانم به اهدافم برسم و برای رئال بدرخشم.

من برای تیم، برای خودم و برای سرمربی، به سختی تلاش می کنم. من دوباره احساسی را به دست آوردم که آن را از دست داده بودم."

این هافبک باتجربه در ژانویه در آستانه بازگشت به میلان بود اما دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال به توافق نرسیدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, توسط amin babaei |